چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

امروز 30 بهمنه اگه پری منظمی داشتم امروز وقت اومدنش بود ولی خبر نشد

سردر گمم نمیدونم خبری از نی نی هست یانه کمی کمرم درد میکنه ولی خودم میگم شاید بخاطر مبلیه

که امروز جابه جا کردم

از یه طرف میکم فردا بی بی چک بزارم از یه طرفم میگم نه بزار چن روز بگذره

الانم لپ تاپو رو شیکمم نذاشتم میگم شاید از نی نی ام خبری باشه

 

خدا جون یعنی میشه؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

وای اگه بشه خدا جون تا اخر عمرم نوکرتم چاکرتم ببخشید بد حرف زدم تا اخر عمر شاکرتم اوس کریم

 

وای احساس میکنم الان میخوام پری شم

خدا کنه اگه نی نی نیست لااقل پری باشه خسته شدم از بس قرص خوردم

نی نی جون بیا دیگه

عزیز دلم بیا دیگه برای رسیدنت دارم پر پر میزنم

 

 

قربون اون به انتظار نشستنت برم بیا عزیزم منم هر ماه اینجوری چشم براتم بیا میخوام با اومدنت دنیا برای خودم و بابای

بهشت کنم

 

منتظرتم عزیزمممممممممممممممممممم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.